Anteckningar på artikel 11.
Kundservice
En väl fungerande och effektiv kundservice är till för att ge dig professionellt stöd och hjälp. I kombination med våra lokala kompetenta återförsäljare ges en heltäckande serviceorganisation.
Vår serviceavdelning samarbetar nära med vår utvecklingsavdelning för att kunna erbjuda er kunder den bästa kundservicen till Pyramid Business Studio.
Unikum byter e-postadress
Unikum ingår nu i Vitec-koncernen och vi vill informera om att e-postmeddelanden framöver kommer att skickas från en annan domän. Idag kommer all e-post från Unikum från domänen unikum.se, exempelvis carl.svensson@unikum.se.
Måndagen den 4 maj kommer Unikum få tillgång till en ny e-postleverantör inom Vitec-koncernen och då kommer e-posten istället från domänen vitecsoftware.com, exempelvis carl.svensson@vitecsoftware.com.
All trafik som skickas till domänen unikum.se kommer efter övergången automatiskt omdirigeras till vitecsoftware.com, så ingen e-post kommer att förloras.
Adressen support@unikum.se kommer ändras till support.unikum@vitecsoftware.com.
Vägledning direkt i Pyramid
Till Pyramid hör ett utförligt hjälpsystem där du alltid får tillgång till den hjälp du behöver för den aktuella rutinen du arbetar i. Systemet är logiskt uppbyggt efter strukturen i Pyramid, vilket gör det enkelt att snabbt hitta rätt avsnitt. Hjälpfilerna uppdateras kontinuerligt och innehåller, utöver innehållet i de integrerade hjälpfilerna, även illustrerande skärmbilder.
Observera! Kundsidor under utveckling. Var vänlig logga in på vår gamla kundsupport
Under tiden vi uppdaterar vår nya kundservice kan du logga in på vår gamla support.
Gå till kundsupport
Fjärrhjälp via TeamViewer
Med fjärrhjälp erbjuder vi snabb och enkel service oavsett var ni befinner er.
Vid frågor, kontakta vår kundservice